Marketingové novinky a tipy - září 2024

Podzimní dny s sebou přináší spoustu novinek z oblasti online marketingu. V našem měsíčním přehledu jsme pro vás shrnuli užitečné tipy a novinky, které vám pomohou načerpat čerstvou podzimní inspiraci. Dnes se podíváme na nové reklamní možnosti od Mety, na Seznam.cz bez reklam nebo na nový model ChatGPT.
 
Přejeme příjemné počtení! :)

Nové reklamní možnosti od Mety

Meta přidává nové reklamní možnosti, které mají zvýšit efektivitu kampaní na konci roku. Patří sem snazší integrace slevových kódů, které se automaticky aplikují při platbě, aktualizované reklamy s připomenutím, možnost přidat více vstupních stránek k jednomu příspěvku a nové způsoby propagace zaměřené na podporu nákupní aktivity a turistů. Tyto novinky mohou pomoci lépe zacílit kampaně a zvýšit zapojení uživatelů během předvánočního období. Více informací najdete zde.

Máme novou case study o online propagaci eventů

Chcete vědět, jak v online světě zviditelnit a efektivně propagovat váš příští event? Na našem blogu najdete novou case study, kde se dozvíte, jak jsme pomohli s online propagací konference RISE UP!

V článku zjistíte, jak využít sociální sítě a mailing pro maximální dosah vašeho eventu. Ať už plánujete konferenci, workshop nebo jinou událost, naše tipy vám pomohou dostat se do povědomí relevantního publika. Inspirujte se, jak může vypadat i vaše úspěšná online kampaň zde.

rise up

Seznam nabízí možnost zobrazování služeb bez reklam

Uživatelům, kteří si u seznam.cz aktivují nový produkt se nebude zobrazovat bannerová inzerce, neuvidí video reklamu v reportážích na zpravodajských i lifestylových obsahových službách a neuslyší reklamu v podcastech.  Seznam bez reklam bude možné zakoupit na této webové stránce nebo v Seznam Účtu v záložce Reklama a personalizace. Měsíční poplatek za novou službu činí 179 korun.

Konec podpory Vylepšené CPC u reklam ve vyhledávání a obsahových reklam na Google Ads

Od října 2024 už nebude možné u nových kampaní ve vyhledávání a obsahových kampaní jako strategii nabídek zvolit Vylepšenou CPC. Stávající kampaně, které Vylepšenou CPC používají, budou fungovat beze změny až do března 2025. Pak začnou všechny kampaně ve vyhledávání a obsahové kampaně používající Vylepšenou CPC migrovat na manuální nabídky CPC. Děje se tak proto, že vylepšená CPC byla zavedena před více než deseti lety a od té doby přišly pokročilejší strategie nabídek založené na strojovém učení.

Nový a inteligentnější model ChatGPT

Přichází nový model ChatGPT s názvem OpenAI o1. Tento model je unikátní tím, že si úkol rozloží na více částí, nad kterými přemýšlí postupně. OpenAI ho proto doporučuje vědcům, programátorům, matematikům a pracovníkům v oborech, kde se řeší komplexní a intelektuálně náročné problémy. Už od pátku 12. 9. si mohou uživatelé ChatGPT Plus o1-preview a o1-mini ručně nastavit ve výběru modelu s omezeným limitem zpráv.

Autor: Tým SOVA NET, 25. 9. 2024

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.