Meta přidává nové reklamní možnosti, které mají zvýšit efektivitu kampaní na konci roku. Patří sem snazší integrace slevových kódů, které se automaticky aplikují při platbě, aktualizované reklamy s připomenutím, možnost přidat více vstupních stránek k jednomu příspěvku a nové způsoby propagace zaměřené na podporu nákupní aktivity a turistů. Tyto novinky mohou pomoci lépe zacílit kampaně a zvýšit zapojení uživatelů během předvánočního období. Více informací najdete zde.
Chcete vědět, jak v online světě zviditelnit a efektivně propagovat váš příští event? Na našem blogu najdete novou case study, kde se dozvíte, jak jsme pomohli s online propagací konference RISE UP!
V článku zjistíte, jak využít sociální sítě a mailing pro maximální dosah vašeho eventu. Ať už plánujete konferenci, workshop nebo jinou událost, naše tipy vám pomohou dostat se do povědomí relevantního publika. Inspirujte se, jak může vypadat i vaše úspěšná online kampaň zde.
Uživatelům, kteří si u seznam.cz aktivují nový produkt se nebude zobrazovat bannerová inzerce, neuvidí video reklamu v reportážích na zpravodajských i lifestylových obsahových službách a neuslyší reklamu v podcastech. Seznam bez reklam bude možné zakoupit na této webové stránce nebo v Seznam Účtu v záložce Reklama a personalizace. Měsíční poplatek za novou službu činí 179 korun.
Od října 2024 už nebude možné u nových kampaní ve vyhledávání a obsahových kampaní jako strategii nabídek zvolit Vylepšenou CPC. Stávající kampaně, které Vylepšenou CPC používají, budou fungovat beze změny až do března 2025. Pak začnou všechny kampaně ve vyhledávání a obsahové kampaně používající Vylepšenou CPC migrovat na manuální nabídky CPC. Děje se tak proto, že vylepšená CPC byla zavedena před více než deseti lety a od té doby přišly pokročilejší strategie nabídek založené na strojovém učení.
Přichází nový model ChatGPT s názvem OpenAI o1. Tento model je unikátní tím, že si úkol rozloží na více částí, nad kterými přemýšlí postupně. OpenAI ho proto doporučuje vědcům, programátorům, matematikům a pracovníkům v oborech, kde se řeší komplexní a intelektuálně náročné problémy. Už od pátku 12. 9. si mohou uživatelé ChatGPT Plus o1-preview a o1-mini ručně nastavit ve výběru modelu s omezeným limitem zpráv.