Prázdniny jsou v plném proudu a my vám přinášíme čerstvé novinky a tipy ze světa online marketingu! Na co se dnes společně podíváme? AI avatary influencerů, novinky v Threads nebo průzkum mezi zákazníky ohledně umělé inteligence.
Zeptat se na něco influencera a dostat odpověď od jeho AI bota? Právě o této možnosti nedávno hovořil Mark Zuckerberg. Vybraní tvůrci budou podle něj schopni svoji AI verzi naučit fakta o sobě, která budou poté boti moci využít při odpovídání na otázky sledujících. Toto řešení má influencerům ušetřit čas při odpovídání na často se opakující otázky - jejich AI verze zkrátka odpoví za ně.
Jedná se o celkem kontroverzní téma - autenticita totiž bývá považována za jeden z nejdůležitějších aspektů toho, proč jsou influenceři na sítích sledováni. Budou tedy AI verze influencerů přijaty s nadšením nebo zklamáním? Na to si ještě chvíli počkáme…
Více informací najdete tady.
S novými funkcemi přichází také aplikace Threads. Právě teď probíhají práce na nové funkci, která by vaše příspěvky při své aktivizaci po 24 hodinách od publikování smazala. Další novinkou je záložka v profilech uživatelů. Ta nese název Média a jejím cílem bude usnadnit přístup k videím a fotografiím v aplikaci. Díky své velké popularitě bude Meta určitě na vylepšování dalších funkcionalit aktivně pracovat.
Sklik představil novou funkci, která uživatelům pomocí hashovaných e-mailů umožní bezpečněji napojit vlastní 1st party data. Tato inovace má zajistit lepší ochranu soukromí díky využití standardizované metody SHA-256 pro šifrování dat.
Více informací zde.
Analytická společnost Gartner zveřejnila výsledky svého průzkumu zaměřeného na přístup zákazníků k umělé inteligenci.
Podle výsledků by 64 % zákazníků bylo raději, kdyby společnosti v rámci svého zákaznického servisu nepoužívaly umělou inteligenci. Data dále ukazují, že 53 % zákazníků by zvážilo přechod ke konkurenci, pokud by zjistili, že se společnost chystá používat umělou inteligenci v rámci svého zákaznického servisu.
Mezi největší obavy zákazníků z AI patří: že bude obtížnější se dovolat člověku, že AI vytlačí pracovní místa a že AI bude poskytovat špatné odpovědi.
Více o průzkumu zjistíte zde.
Soutěže představují jednoduchý a účinný způsob, jak získat nové sledující a ty stávající zaktivizovat. Připravili jsme pro vás novou case study, ve které se dočtete o tom, jak pomáháme s pořádáním soutěží značce Energys Hobby a kolik nových kontaktů je možné tímto způsobem získat.
Case study si můžete přečíst zde.