Letní měsíce se blíží ke konci a my vám přinášíme naše tradiční novinky a tipy z online marketingu! Tentokrát se podíváme na nové zprávy ohledně cookies, na novinky na LinkedInu i Instagramu nebo na blížící se „únavu z marketingu“, která vyplývá z průzkumu.
Přejeme příjemné počtení :)
Zpráva, že chce Google ukončit podporu cookies třetích stran v populárním prohlížeči Chrome zamávala se světem onlinu. Objevují se ale informace, že k tomu nakonec nedojde, nebo alespoň ne v původně plánovaném termínu. Podle posledních informací Google pracuje na novém řešení s názvem Privacy Sandbox. To má nabídnout více možností při nastavení soukromí a poskytnout větší ochranu dat a soukromí uživatelů. Více informací naleznete zde.
U většiny sociálních sítí je možnost mít u svého profilu “fajfku” značící ověření účtu samozřejmostí. Nyní ji (nejen) pro firemní stránky přidává i LinkedIn, čímž reaguje na stále častější problém na sociálních sítích, kdy si někdo založí falešný profil vydávající se za cizí firmu. Při posuzování pravosti bude LinkedIn ověřovat přesnost informací na stránce, aktivní přítomnost správce stránky, vyjádření nároku na stránku a dodržování zásad LinkedInu. Ověřovací odznaky bychom na LinkedInu už měli začít vídat.
Podle studie Optimove Insights očekává 67 % spotřebitelů do 1. listopadu 2024 únavu z marketingu. Ta nastává, když se spotřebitelé cítí zahlceni množstvím nebo opakováním sdělení značky, což vede ke snížení angažovanosti a negativnímu vnímání.
Zkrátka: reklam je všude až moc. Jak na to, aby byla vaše značka vnímána v pozitivním světle? Upřednostněte personalizovaný, relevantní marketing a poskytujte výjimečné zákaznické zkušenosti! To vám zajistí, že v letošní sváteční sezóně zaujmete, a ne odradíte.
Více o průzkumu naleznete zde.
Reklamní systém Sklik oznámil, že bude přecházet na cookies prvních stran neboli 1st party cookies s cílem umožnit inzerentům i v budoucnu efektivně využívat retargeting a přesně doměřovat kampaně. Jedná se o reakci na nejistotu ohledně ukončování cookies třetích stran v prohlížečích. Více informací najdete v tomto článku.
Jeden post může na Instagramu nově zahrnout až 20 obrázků či videí. O novince se ví už od letošního března, ale teprve nyní vstupuje globálně v platnost. Nově tak firmy mohou v oblíbeném carousel formátu sdílet ještě více svých produktů a uživatelé více svých zážitků.