HR služby
Připravili jsme pro Vás nabídku HR auditních a konzultačních služeb.
Spokojený, motivovaný zmaměstnanec, který je ztotožněný s posláním firmy a firemní kulturou. To je ideál v každé prosperující společnosti. Na začátku je ale správně nastavená interní komunikace s vyjasněnými vztahy.
Děláme to dobře? Komunikujeme efektivně? Máme správně nastavené procesy?
To jsou jenom základní otázky, které Vám pomůžeme zodpovědět prosřednictvím auditu interní komunikace. Dalším krokem je pak nastavení strategie a akčních kroků, díky kterým společně zrealizujeme změny. A protože se každá společnost na trhu vyvíjí, mění potřeby a požadavky na zdroje, máme pro Vás připravenou službu audit procesu zaměstnance, který Vám pomůže nastavit klíčové procesy, jakými jsou výběr zaměstnanců, onboarding a kontinuální péče o spokojené zaměstnance.
Dobře fungující interní komunikace jednoznačně pomáhá budovat vztah zaměstnanců k firmě a zvyšuje jejich angažovanost. Audit interní komunikace zhodnotí celkovou úroveň, formu a kvalitu komunikace ve firmě, identifikuje slabé a silné stránky a mapuje využití jednotlivých komunikačních nástrojů. Výstupem auditu je přehledná a komplexní závěrečná zpráva včetně doporučení pro změny.
Pro koho je určen:
pro HR manažery a/ nebo vedení firem se 100+ zaměstnanci
Hlavní oblasti
- Analýza obsahu a formy komunikace
- Zhodnocení využití komunikačních nástrojů
- Mapování toků informací
- Popis cílů, strategie a zodpovědnosti za interní komunikace
- Návrh konkrétních změn a doporučení v interní komunikaci
Rozsah: 6 hodin u klienta + 6 hodin zpracování
Cena: 17.900 (+ cestovní náklady)
Interní komunikace je nezbytnou součástí každé firmy, která si chce udržet svoje zaměstnance, chce posílit jejich vztah k zaměstnavateli a zvýšit jejich angažovanost. Tento workshop vám pomůže vytvořit si strategii a komunikační plán, vybrat vhodné nástroje a ukáže vám, jak tvořit zajímavý obsah.
Pro koho je určen:
pro HR profesionály, kteří chtějí ve firmě začít s moderní a efektivní interní komunikací
Hlavní oblasti
- Tvorba strategie a komunikačního plánu
- Identifikace informací, které zaměstnanci chtějí nebo potřebují
- Výběr vhodných nástrojů a komunikačních kanálů
- Tvorba zpráv a textů
- Nastavení hodnotících kritérií a měření efektivity
Rozsah: 6 hodin u klienta + 6 hodin zpracování
Cena: 17.900 (+ cestovní náklady)
Trvalý nedostatek na trhu práce je v kombinaci s vyšší mírou fluktuace pro mnohé firmy nepříjemnou komplikací v jejich podnikání. V rámci auditu procesu zaměstnance se zaměřujeme na faktory ovlivňující nábor zaměstnance, fluktuaci, výkon zaměstnance, ale i vnímání značky na lokálním pracovním trhu.
Pro koho je určen:
Výrobní společnosti se 100+ zaměstnanci
Hlavní oblasti:
Zaměření na základní procesy zaměstnance:
- nábor
- výběr
- onboarding/trénink
- péče a komunikace
- administrativa
Výstup auditu:
Prezentace výsledků zjištění a doporučení širšímu managementu společnosti
1to1 prezentace výsledků jednateli/CEO společnosti
Návrh revize aktivit v následujícím období
Nabídka supervize opatření
Rozsah: 4hod příprava, 6 hodin u klienta, 8 hodin zpracování dat, 4hod prezentace výsledků klientovi a následná doporučení
Cena: 29.900 (+ cestovní náklady)
Zaujala Vás nabídka našich auditních služeb pro interní komunikaci? Pošlete nám nezávaznou poptávku a vykročte vstříc efektivní komunikaci!
Vyplňte Váše kontaktní údaje a do poznámky připište název služby, o kterou máte zájem.