Aplikaci Plusco vyvíjíme tak, aby plnila roli hlavního nástroje pro digitalizaci interní komunikace ve firmách. Posláním Plusca je posilovat firemní identitu mezi zaměstnanci a pomáhat budovat angažovaný tým. V současné době Plusco využívají firmy s 50 až 9 000 zaměstnanci. Svůj potenciál přitom Plusco naplňuje jak ve výrobních firmách či státním sektoru, tak v komunikaci mezi komunitami. Naším cílem bylo vyvinout aplikaci, kterou budou zaměstnavatelé i zaměstnanci milovat.
Každá firma má své individuální potřeby a problémy. Plusco nabízí celou řadu modulů z několika segmentů, které můžete k řešení využít. Mezi základní funkce zajišťující 100% informovanost zaměstnanců patří Zprávy, Galerie nebo Kalendář. Pro získávání zpětné vazby využijete Dotazníky či ankety. Pro budování komunity se vám budou hodit Soutěže a Spolujízda. A kdybyste náhodou potřebovali ve své firmě jinou funkci, rádi ji pro vás vytvoříme. Tímto způsobem jsme například přivedli k životu oblíbený modul Objednávání obědů pro firmu Baumüller.
Plusco zapadne do vaší corporate identity!
Navrhněte si vzhled aplikace podle sebe - dosaďte firemní barvy, své logo a vymyslete si svůj vlastní název.Vznikne tak aplikace, která bude stoprocentně vaše.
cloudová aplikace bez instalace na server
pro malé a střední firmy
rychlá implementace
balíček 5 modulů START / 14 modulů STANDARD
možnost přejít na Plusco Business
on-premise instalace na vybraný server
pro střední a velké firmy
integrace na HR, EPR, DMS systémy
balíček 16 modulů STANDARD
možnost přikoupení modulů a vývoje modulu na míru
Baumüller Brno, s.r.o. je dceřiný závod německé společnosti. Baumüller Brno se podařilo vybudovat největší výrobní závod celé skupiny a v roce 2023 oslavili 30 let existence na trhu. Aplikace Bappka je hlavním nástrojem pro interní komunikaci ve firmě.
400 zaměstnanců, z toho 76 % dělnických pozic
80 % zaměstnanců ve firmě aplikaci aktivně používá
pro firmu speciálně vyvinut modul Objednávání obědů
Pro výrobce a dodavatele tepelné a elektrické energie jsme vytvořili aplikaci TEP. Lidé v Teplárnách si v ní mohou nejenom přečíst zajímavé informace, ale třeba si i zasoutěžit, poslat dotaz nebo najít důležitý kontakt.
cca 400 zaměstnanců
V první den spuštění se do aplikace registrovala třetina zaměstnanců a jejich zpětná vazba je velmi pozitivní
Přihlašování do aplikace funguje z důvodu bezpečnosti přes biometrické údaje
Portál si zamilovali i zaměstnanci jedné z největších automobilek v České republice, Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nošovicích. Hlavním cílem bylo, aby se zaměstnanci cítili více součástí firmy a získali moderní nástroj pro komunikaci a sdílení informací.
cca 3 200 zaměstnanců (kmenových + agenturních)
Integrace na SAP
Benefity dle seniority, Inovace včetně workflow, PDF prohlížeč
Přemýšlíte o digitalizaci interní komunikace? Chcete vědět, jak by mohla aplikace Plusco zefektivnit komunikaci ve vaší firmě? Napište nám a my s vámi rádi nezávazně probereme vaše konkrétní potřeby, vysvětlíme benefity Plusca a navrhneme nejvhodnější moduly a variantu aplikace.
Plusco funguje jako mobilní i desktopová aplikace. Mobilní verze je dostupná jak pro telefony se systémem Android, tak pro iOS.
Vaši zaměstnanci se tak obejdou bez přístupu k firemnímu počítači. Do Plusca se podívají odkudkoliv: z domova na počítači nebo třeba v MHD na telefonu.
Ano, u veškerého obsahu v aplikaci můžete nastavit cílení. Dané informace se tak mohou zobrazovat jenom určitým výrobním závodům, pobočkám nebo pouze konkrétnímu oddělení ve firmě - záleží pouze na vámi vytvořených skupinách v administraci.
Tuto funkci lze využít také při onboardingu, kdy aplikace provede nováčka ve firmě a poskytne mu všechny důležité informace do začátku.
Ano, úspěšně se nám daří vzájemně propojovat informační systémy. (HR, EPR, DMS)
Naší ambicí není nahradit vaše nástroje, data a informace umíme bezpečně integrovat.
Plusco upravíme tak, aby na 100% odpovídalo vaší firemní identitě. Samozřejmostí je vaše logo a barevné provedení. Vymyslet si můžete i vlastní název. Ten můžete nechat vymyslet vaše zaměstnance, jako to udělali někteří naši klienti.
Investicí do interní komunikace lze výrazně zefektivnit roční personální náklady, průměrně až o 2-5 %. Přesný výpočet záleží na datech z konkrétní firmy.
Vyzkoušejte si náš kalkulátor úspor a zjistěte na vlastních datech, kolik můžete ušetřit se správnými nástroji interní komunikace.
V rámci aplikace Plusco se striktními podmínkami GDPR samozřejmě počítáme. Aplikace zajišťuje řádnou ochranu osobních údajů všech uživatelů.
Nemusíte mít obavy, bezpečnost je pro nás prioritou. Veškerá data a komunikace mezi API, mobilními telefony a dalšími zařízeními, jsou bezpečně šifrována dle uznávaných standardů.
Ozvěte se nám a rádi zodpovíme vaše dotazy.